Müügitingimused ja garantii
Müügitingimused
-
Müügitingimused
-
Tingimuste kehtivus
-
Käesolevad müügitingimused kehtivad ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtte G&K Holdings OÜ (registrikood: 14944762, edaspidi Müüja) vahel Woodlen.ee veebipoest sooritatud ostude kohta.
-
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Woodlen.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja muud õigusaktid.
-
Müüjal on õigus müügitingimusi muuta. Muudatused kajastuvad veebilehel Woodlen.ee/muugitingimused-ja-garantii.
-
Müüja säilitab seda dokumenti.
-
Hinnainfo
-
Toodete hinnad ei sisalda käibemaksu, kuna G&K Holdings OÜ ei ole käibemaksukohustuslane.
-
Itella Smartposti, Omniva pakiautomaadi või DPD väljastuspunkti kaudu kohaletoimetamise valimisel põhinevad saatmiskulud valitud pakkuja kehtiva hinnakirja alusel. Muudel juhtudel lisandub transporditasu.
-
Hinnad kehtivad tellimuse esitamisest kuni maksetähtpäeva lõpuni (3 päeva pärast tellimuse esitamist).
-
Kui tellimus esitati enne tingimuste või hindade muutmist, kehtivad tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimused.
-
G&K Holdings OÜ jätab endale õiguse müügihindu igal ajal ette teatamata muuta.
-
Tellimuse esitamine
-
Woodlen.ee veebipoes on saadaval eesti, vene ja inglise keel.
-
Lisage soovitud tooted ostukorvi, klõpsates nupul „Lisa ostukorvi“.
-
Ostukorvis saate tellimuse kohta lisada märkmeid, näiteks isikupärastatud teksti või muud olulist teavet.
-
Valige ostukorvis paremal küljel sobiv kättetoimetamisviis.
-
Kontrollige ostukorvi sisu ja kui kõik on õige, klõpsake nuppu "Vormista ost".
-
Kassas täitke hoolikalt kõik kohustuslikud väljad ja klõpsake nuppu "Maksa kohe". Veenduge täpsuses ja õigsuses, kuna see mõjutab tellitud toodete õigeaegset ja sujuvat kohaletoimetamist.
-
Järgmisena kuvatakse maksevõimalused. Valige sobiv makseviis ja sooritage makse.
-
Lühike kokkuvõte ja tellimuse kinnitus kuvatakse ning saadetakse ka teie sisestatud e-posti aadressile.
-
Veebipoes esitatud tellimusi töödeldakse tööpäevadel (E-R kell 13:00-19:00). Reedel pärast kella 14:00 esitatud tellimused töödeldakse hiljemalt järgmiseks esmaspäevaks.
-
Müügilepingu jõustumine
-
Müügilepinguga kohustub G&K Holdings OÜ Tarbijale üle andma olemasoleva, toodetud või tulevikus omandatud kauba ning võimaldama omandiõiguse üleminekut. Tarbija kohustub tasuma G&K Holdings OÜ-le arvel näidatud summa ja kauba vastu võtma.
-
Tellimused, mille eest makse ei ole laekunud G&K Holdings OÜ pangakontole järgmise tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist, tühistatakse. Toodete broneerimine on võimalik kokkuleppel.
-
Müügileping jõustub alates makse laekumisest G&K Holdings OÜ pangakontole.
-
Kohaletoimetamine
-
Pärast müügilepingu jõustumist koostab Müüja tellimuse ja annab selle logistikapartneritele kohaletoimetamiseks üle.
-
Veebipoe veebilehel kuvatud tarneajad kehtivad alates tellimuse summa laekumisest G&K Holdings OÜ pangakontole.
-
Õigeaegse kohaletoimetamise tagamiseks palun esitage tellimuse esitamisel hoolikalt õiged ja kehtivad saatmisandmed.
-
Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viivituste eest, kui kaup anti logistikapartneritele õigeaegselt üle, kuid viivitus tekkis Müüja kontrolli või ettenägematuse tõttu.
-
Tarnime kaupa Eesti piires. Väljaspool Eestit saatmiseks võtke palun ühendust klienditeenindusega telefoni või e-posti teel.
-
Taganemisõigus
-
Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust 14 päeva jooksul põhjust avaldamata taganeda. 14-päevane taganemisõigus ei kehti hügieenilistel põhjustel ostetud aluspesu, sukkpükste ja sukkade puhul (VÕS § 53 lg 4).
-
Tagastatav kaup peab olema kasutamata. Tarbija vastutab kauba väärtuse vähenemise eest, mis on tekkinud kauba kasutamise tagajärjel muul viisil, kui on vaja kauba olemuse, omaduste ja toimimise veendumiseks. Vastutuse ja taganemisõiguse kasutamise vältimiseks avage toote pakend ettevaatlikult, seda kahjustamata. Tagastatav toode peab olema komplektne, etiketid ja kleebised terved.
-
Taganemiseks saatke tellimusele viitav teade 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest e-posti teel (info@woodlen.ee) või veebilehe https://woodlen.ee/pages/contact kaudu, kasutades käesolevale dokumendile lisatud taganemisvormi või vabas vormis.
-
Tarbija peab toote tagastama logistikateenuse pakkuja kaudu lisas nimetatud pakiautomaati või muul Müüjaga sõlmitud kirjalikul kokkuleppel.
-
Tarbija peab kauba tagastama 14 päeva jooksul alates taganemisteate saatmisest või esitama tõendi, et kaup anti logistikateenuse pakkujale üle selle perioodi jooksul. Kaupa ei loeta tagastatuks, kui Tarbija valib sihtkoha aadressi, logistikateenuse pakkuja asukoha või postiasutuse, milles ei ole eelnevalt kokku lepitud ega lisas täpsustatud. Sujuva tagastamise tagamiseks on soovitatav kasutada lepingus nimetatud aadresse. Kui valitakse mõni muu meetod, peab Tarbija tagama, et kaup jõuaks Müüjani taganemistähtaja jooksul.
-
Tarbija ei pea kaupa logistikateenuse pakkuja kaudu tagastama, kui Müüja on nõus kaubale ise järele tulema.
-
Tarbija kannab tavapärased tagastuskulud (üldjuhul postikulud), välja arvatud juhul, kui tarnitud toode on defektne või ei vasta tellimusele. Puit on looduslik materjal, mis allub loomulikele muutustele, nagu pragunemine, paisumine, kokkutõmbumine või värvimuutus temperatuuri ja niiskuse tõttu. Neid ei loeta defektideks ja garantii ei kata neid.
-
Kui Tarbija valib sõnaselgelt pakutavast odavaimast variandist kallima kättetoimetamisviisi, ei ole Müüja kohustatud lisakulusid tagastama.
-
G&K Holdings OÜ tagastab kõik Tarbijalt saadud maksed viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemisteate kättesaamisest. Müüjal on õigus tagasimakseid edasi lükata kuni kauba tagastamiseni või tagastamise tõendi esitamiseni.
-
Taganemisõigus ei kehti personaalsetele (initsiaalidele) või eritellimusel valmistatud kaupadele. Samuti ei kehti taganemisõigus Tarbija poolt kahjustatud toodetele.
-
Vääramatu jõud
G&K Holdings OÜ ei vastuta kahjude või tarneviivituste eest, mis on tekkinud asjaolude tõttu, mis ei ole tema kontrolli all ega ettenägematud.
-
Isikuandmete töötlemine
-
Veebipoes teavet esitades annab Tarbija nõusoleku isikuandmete (nimi, telefoninumber, kättetoimetamise/kodune aadress, e-posti aadress) kogumiseks ja töötlemiseks ning jagamiseks logistikapartneritega kättetoimetamise eesmärgil. Otseturunduseks (nt uudiskirjad) mõeldud andmete jaoks on vaja eraldi nõusolekut.
-
Müüja võib Tarbija aadressi kasutada reklaamide ja muu teabe saatmiseks.
-
Tarbijal on õigus igal ajal keelata isikuandmete kogumine ja kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepinguliste kohustuste täitmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
-
Otsepostituseks mõeldud elektroonilisi isikuandmeid kasutatakse ainult Woodlen.ee kaudu antud selgesõnalise nõusoleku alusel.
-
Maksmiseks kasutatavad krüpteeritud pangaandmed tagavad isiklike pangatunnuste turvalisuse, millele Müüjal puudub juurdepääs.
-
Kaebuste esitamise kord
-
G&K Holdings OÜ vastutab müüdud kauba puuduste või mittevastavuse eest kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise kuupäevast.
-
Tarbija peab G&K Holdings OÜ-d puudustest teavitama kahe kuu jooksul alates nende avastamisest.
-
Kui leitakse defekt, palun lõpetage toote kasutamine.
-
Müüja ja Tarbija lepivad parandamise või asendamise osas vastastikusel kokkuleppel kokku. Müüja kannab asendamise või tagastamise kulud.
-
Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud Tarbija poolt ebaõige hoiustamise või väärkasutuse tagajärjel.
-
Defektide või kaebuste korral saatke e-kiri aadressile info@woodlen.ee, lisades oma nime, kontaktnumbri, tellimuse numbri, defekti üksikasjaliku kirjelduse ja oma nõude.
-
Kaebused defektide või mittevastavuse kohta tuleb esitada kahe kuu jooksul alates probleemi avastamisest.
-
Kõik kaebused vaadatakse läbi ja neile vastatakse 14 päeva jooksul.
-
Tarbijal on õigus nõuda hinna alandamist või lepingu lõpetamist ja raha tagastamist, kui kauba parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või kui Müüja viivitab ebamõistlikult.
-
Õigus pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole
Kui Müüja keeldub kaebust lahendamast või Tarbija ei nõustu lahendusega, leides, et tema õigusi on rikutud, võib ta esitada kaebuse Tarbijakaitseameti tarbijavaidluste komisjonile või kohtule. Komisjonile edasikaebamine on tasuta. Kaebuse saab esitada Tarbija või tema esindaja veebilehe www.komisjon.ee kaudu. EL-i küsimustes saab pöörduda EL-i Tarbijate Nõustamiskeskuse poole (www.consumer.ee) või piiriüleste vaidluste korral kasutada veebipõhise vaidluste lahendamise (ODR) platvormi (ec.europa.eu/consumers/odr/).
Lisa: Taganemisvormi tüüpvorm
Müüja: G&K Holdings OÜ (registrikood 14944762) info@woodlen.ee Käesolevaga taganen lepingust järgmise(te) asja(de) osas ________________________ (osalise taganemise korral palun täpsustage tellimuse/arve number ja rea number).
Kauba kättesaamise kuupäev: ______________
Teie nimi: _ ...
Kuupäev: _ ...
Tagastusjuhised
Pärast taganemisvormi saatmist saab kauba tagastada järgmiselt:
-
Omniva (Eesti Post AS) – Omniva Pärnu Coop Maksimarketi pakiautomaati (Haapsalu mnt 43, Papsaare). Saaja: G&K Holdings OÜ, +372 53073507, info@woodlen.ee; või kulleriga Kuuse 2-2, Audru, Pärnu, 88301
-
SmartPost – Pärnu Maksimarketi SmartPosti automaati (Haapsalu mnt 43, Papsaare). Saaja: G&K Holdings OÜ, +372 53073507, info@woodlen.ee; või kulleriga Kuuse 2-2, Audru, Pärnu, 88301
-
DPD – Pärnu Maksimarketi DPD masinasse (Haapsalu mnt 43, Papsaare). Saaja: G&K Holdings OÜ, +372 53073507, info@woodlen.ee; või kulleriga Kuuse 2-2, Audru, Pärnu, 88301
-
Või leppige kokku muus meetodis e-posti või telefoni teel.
NB! Palun ärge valige sihtkohaks postkontorit.
Garantii
Toodetel on kaheaastane garantii, mis katab tootmisdefektid, materjalid ja lisaseadmed normaalse kasutamise korral. Garantii ei kehti materjali loomulike muutuste ja kahjustusi põhjustavate välistegurite (nt kriimustused, keemiline kokkupuude, niiskus, puidu liikumine) korral.
Küsimuste või murede korral võtke ühendust aadressil info@woodlen.ee, lisades üksikasjaliku kirjelduse ja kontaktandmed.
-